Lördagen den 16 april 2016 Kl 1000-1500 träffas Vi på Nordvästra Skånes Scoutmuseums lokaler, Kielergatan i Helsingborg (karta hittar Du på www.nsscoutmuseum.se ) för vår årliga Scoutsamlarträff. Du som inte varit med tidigare tag tillfället i akt, kom och träffa andra scouter som samlar på scoutprylar, scoutmärken m.m.

Har Du något som Du tycker är intressant för oss andra att titta, tag med detta och visa.

Har Du dubbletter som Du vill bli av med så tag med dessa så kan vi andra byta det med dig.

Anmälan till Bengt Söderberg senast den 12 april så vi vet hur mycket fika vi skall köpa, detta säljes till självkostnadspris.

Du har möjlighet att titta på det på museet och nya saker som museet skaffat sedan förra gången vi var där.

Behöver Du övernattningsmöjligeter gå in på www.miatorp.nu

Bengt Söderberg

Tel. Hem +46 42- 22 86 65